Hur svensk är du?










[  ] Ditt efternamn slutar på ...son, lund, gren, holm
[  ] Du vet någon som har samma förnamn som du
[  ] Du vet någon utanför din släkt som har samma efternamn som dig
[  ] I din familj är ni 2 barn
[X] Du bor i villa. (Inte länge till)
[X] Du bor i en tätort
[X] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
[  ] Dina föräldrar har gift sig
[X] Din pappa är yngre än din mamma
[  ] Din familj har en bil av ett svenskt märke
[  ] Din pappa heter Lars
[  ] Din mamma heter Anna
[X] Du har blåa ögon (skiftande till grönt/grått)
[X] Du har tillgång till Internet hemma
[X] Du har egen mobil
[X] Du har ett eget rum
[X] Du har varit i Danmark
[  ] Du har varit i Norge
[X] Du har varit på Gotland
[  ] Du vet vilken av vänern o vättern som är störst
[X] Du vet vad värnern o vättern är för något
 ] Din familj har en husvagn
[  ] Du känner någon som har husvagn
[  ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[X] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[  ] Du idrottar minst 2 gånger i veckan
[X] Du har/ har haft en hund/katt
[X] Du får månadspeng / studiebidrag
[X] De flesta i din familj är blåögda
[X] Du äter snabbmat
[  ] Du följer en serie på TV
[  ] Du är kär
[X] Du är född i mars, april, juni, augusti eller december
[  ] Du är blond

17 kryss

Multiplicera antalet kryss med 3.
Jag är 51% svensk. Hur många procent är du?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu har jag svarat på dina frågor i min blogg =)

2010-08-20 @ 19:06:49
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: jenn

vem vann tävlingen med en helårsprenumeration!? Tycker inte jag hittar en vinnare!? jag ville ju gärna vinna så det är klart man är nyfiken! ;0)



Kram jenn

2010-08-20 @ 20:55:01
URL: http://barbados.blogg.se/
Postat av: jenn

Ja vad dumt! det kommer jag ihåg nu när du säger det! men jag har gjort något fel och länkat till dig i den tävlingen istället! ;0)



Ja ja... om inte annat har du haft några besökare som har lusläst din blogg på jagt efter tävlingen... stackars dem! ...

2010-08-20 @ 21:34:00
URL: http://barbados.blogg.se/
Postat av: jenn

Jag tänkte bara tippsa om att jag just nu har en super enkel tävling hoss mig, där man kan vinna en jättebra mascara från "Boots No7", mascara kan man ju alltid ha andvändning för eller hur!



http://barbados.blogg.se/2010/august/min-forsta-tavling.html#trackback

2010-08-20 @ 21:38:41
URL: http://barbados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0