Ojojoj!

Har nyss kommit hem från min kära bror, Vi var på födelsedags firande. En av dom han bor hos fyllde år. Så det var lite blandat folk ;) Mer än så behöver jag inte säga men dom som läser min blogg och känner min bror ni förstår nog :-D



Det var uppdukat med en massa socker saker shit säger jag bara snacka om sockerkick, Min brors kompis N försökte få i sig så mycket av godsakerna de gick men aa det tar ju stopp plus känslan att det ska vända får nog vem som helst att sluta svulla hahhaa.

Så här kommer lite bilder på sakerna:

(Dock inte mina bilder jag lånade dom från google.)

 
Kladdkaka med hasselnötter i (dock denna lät jag bli ville inte få en reaktion är lite känslig)



Äppel och plommon paj med glass =)



Chokladkakor tror det var någon variant av amerikanska choklad kakor ;-)



Morotskaka



Sen kommer detta goda, Det var inte mums mums utan mums mums tårta :D Nåt recept som N hade som var från Tyskland. Den var grymt god <3






Så tack N,A och min bror för en underbar kväll =)





Och sen vill jag passa på och gratta Pappa han fyller år idag =) Så grattis pappa.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

ooohh så smarrigt!

2010-08-06 @ 15:53:28
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0