En lista man kan göra en tråkig dag :-)

1. Hur gammal är du om fem år? 23? :O

2. Vem var den sista du träffade?
Mamma och djuren :P

3. Hur lång är du? 168 var jag sist jag mätte mig

4. Vilken var den senaste film du sett? Ensam hemma 2

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hur mår du? Till min kompis Paulina

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag gillar att smsa ;-)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma? Hon sitter bredvid mig

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna

12. När vaknade du idag?
Har vart vaken till och från hela natten så hmm

14. Vilken är din favoritplats? I solen

15. Vilken plats föredrar du minst? Ute när de är 20 minus ute

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett stort hus med pool och en underbar man och flera barn :D

17. Vad skrämde dig som barn? Inte så mycket, Att bli lämnad kanske 

18. Vem fick dig att skratta senast? Kommer inte ihåg ;-)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Aa lite men vi har några hemma :-) Fast de är mammas :P

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Vi har en stationär bort packad och jag har en bärbar eller 2

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på årstid

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja och de är inte kul haha

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum Mandel?

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Åka till thailand igen? Spara?

29. Tycker du om kinamat? Jaa fast sushi är godare ;-)

30. Tycker du om kaffe? Mmmmm kaffe *dreggel*

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, vrider på mig under hela natten

33. Kan du spela poker?
Absolut klädpoker är bäst ;-)

34. Tycker du om att mysa? Ja bara på fyllan ;-) Eller om man myser med lillkillen

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Njaa tror inte de

37. Vill du ha barn?
Aaa typ 3 :-)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och teckenspråk?

39. Har du någonsin åkt ambulans? Aa några gånger :-S

40. Föredrar du havet eller en pool?
Beror på i havet kan man snorkla

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En macka :O

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla jag känner ;-)

46. Välj ett ärr på din kropp?
Mitt fula ärr på knät

49. Flirtar du mycket? Njaa

56. Dansar du i bilen? Aa om jag orkar

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
The voice

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, de är så roligt :) Tack tack!

2010-12-22 @ 11:58:55
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: amanda - 16 år gravid med tvillingar ♥

tack så mycket ♥

jo, jag skall försöka skriva så mkt som möjligt :)

detsamma!

2010-12-22 @ 21:54:05
URL: http://mammandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0