En lista på julmorgonen

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En hel del saker
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårlöften i år
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :-D
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Sverige? och Thailand
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Nej
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Datumen nere i Thailand
8. Vad var din största framgång 2010? Íngen aning
9. Största misstaget? Ganska många
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit lite förkyld , men annars inget
11. Bästa köpet? Allt jag har handlat :-P
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och smink
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Cooler than me
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gick mycket uppochner
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ta dagen som den kommer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat mindre.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och min morbror och hans familj
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Ingenn
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst så många böcker i år tyvär :(
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen speciell
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Typ allt jag önska fick jag :D
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var ute och firade när jag fyllde 18 men dagen efter var de fest hemma med släkt och vänner..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Aa mindre stress :P
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Väldigt varierat..
29. Vad fick dig att må bra? Många olika saker
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen som jag kommer på :-O
31. Vem saknade du?
32. De bästa nya människorna du träffade? Kommer inte på någon ny människa :P

33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra. Hade en underbar semester i Thailand, Hade en underbar sommar aa de e väl det ;-)
34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra. Inget jag kommer på

35. är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett?
36. Vilka personer har du kysst under detta år?
37. Vem/Vilka har fått dig att känna dig speciell?
Min lillebror, mina vänner och mamma
38. Vilka bloggar har du följt under detta år? Alldeles för många…
39. Har du träffat någon kändis under året? Inte vad jag minns?
40. Årets favorit plagg? Mjukisbyxor ;-)
41. Har du jobbat under årets gång? Ja
42. Någon plats som kommer att påminna dig om 2010? Uppsala
43. Ett favorit minne från 2010 som du kommer bära med dig. Uppsala och Thailand
44. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år? Nej :S
45. Människor som betytt mycket. Alla som verkligen funnits och brytt sig.
46. Något som hänt som fått dig att bli ledsen?
47. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv?
48. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade? Vet inte
49. Årets favorit sak?
50. Beskriv detta år med 1 ord. Underbart

Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej :)

Var gärna med och tävla i min "dagens-blogg" tävling i min blogg :)

Skulle vara kul ifall du kunde vara med.

Många kramar<3

2010-12-25 @ 00:02:30
URL: http://ayesworld.devote.se
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

ohja :) dudå??

nä ska göra tatueringen idag på bröstet en text. bild kommer upp :)

kram

2010-12-26 @ 07:10:51
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0