En shopaholics bekännelse

Får nog snart erkänna att jag har ett beroende!


Detta var det senaste jag shoppa ^-^




Oversize t-shirt




Utan band eller med band :D Alltid bra med såna bh-ar




Oversize linne




Oversize t-shirt




T-shirt med uppklippt i ryggen








Kortärmad kofta, inte så bra bild men var lite svårt ;)





Sen måste jag ju bara lägga in en gårdagens outfit bild hur ena tröjan såg ut på :-)

Och ser ni vad jag har på mig ^^ Mitt halsband från stylebytyra :D








OCH MIN FINA RING :D











Kommentarer
Postat av: Ingrid

Skynda fynda!! Kolla in alla rea-plagg i min blogg som passar lika bra nu som i höst :)



btw, snygga köp :)

2010-07-28 @ 20:47:18
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0