Inredning och shopping

Idag har vi vart och gjort lite fynd, Vissa fynd har vi inte köpt än men jag fick tag på en underbar tavla





Sen har vi hittat utemöbler i rotting som vi ska ha ute på terrassen i den nya lägenheten som vi flyttar till den 1 oktober.

På den möbelgruppen vi hitta fanns det inte kuddar som ryggstöd utan det var bara vita sittdynor, Men det kommer bli så perfekt :D






Sen ska vi införskaffa en divan soffa om jag får som jag vill men vet att mamma också är grymt förtjust i den soffan. Den vi hitta föll vi för båda.

Men den vi hitta är större och 2 divan delar som går ut. En på vardera sida alltså ;) + annan färg men tog bara en bild som jag hitta för att visa!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0