Höstlov

Första dagen på höstlovet nu,
Och de e ju mindre mysigt har blivit tokförkyld 
Sen så nu ska jag sluta röka det är första dagen idag. 

Nu har jag bestämt mig för att sluta och då ska de också funka :D


Så önska mig lycka till nu ;-)




Det som var en mindre bra start på den här dagen var i morse.


Vi har fått en vattenläcka i köket upptäckte vi i helgen, så vi ringer jouren som kommer hit och kollar, och han sa att dom skulle skicka någon nu idag men att dom ringer innan. Men visst att dom ringde, jag ligger och sover så plingar de på dörren, min hund blir galen och bara står och tokskäller så jag fick ta mitt täcke runt kroppen gå och öppna. Och sen ursäkta mig för att kunna gå och klä på mig jag orkade inte ens bry mig om att hunden stod och skällde lämnade honom med hunden och gick in på mitt rum så snällt jag vet men orkade verkligen inte ;-)


Sen säger han att dom måste riva upp hela golvet och jag är ju inte den som orkar ställa mig och lyfta bord och stolar och tömma skåp på morronen men vem f*n gör de?! Men de var ju bara att bita ihop och göra det ändå :(

Så nu sitter jag här i soffan och känner mig heeeelt död.



Så känner jag mig just nu..





Hoppas ni får en forsatt bra dag. Kram <3




Kommentarer
Postat av: Alex

Mjo, jag tror det bara var en sväng av hormoner, för jag känner mig lugn nu, men kan bli så att jag ringer in ändå.

Hoppas du får en underbar dag! Kram!

2010-11-01 @ 11:28:21
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0