Boda borg










I väntan på att få komma in och börja
och vi var ju lag nr 1 så vi var först in :D



Första rummet vi gick in i. De svarta på vänster sida
är dörren till andra rummet.




Rummet bredvid, De e 3 rum vid varje bana så
vi hade bara ett rum kvar vid denna bana.
Men så långt kom vi inte så vi gick vidare :D



Inte nudda mark-bana







Vi kom inte så långt i denna bana heller :-)






Ännu en inte nudda golv bana ;-)










Sen var det dags för lunch och jag och en
annan tjej bestämde oss att de var slut lekt för våran del.


Hon mådde lite illa och jag hade ont i ryggen
så vi fick låna bodaborgs vilorum :D




Fast där hade en annan tjej kommit också :D




Så där skönt låg jag och chilla galet haha ;-)




Kommentarer
Postat av: Miichie

sv; hej du hade anmält dig till tävlingen på min blogg va?

Det står nu vad du måste göra för att få större chans att vinna!

Kram

2010-09-23 @ 00:28:57
URL: http://eendastmiichie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0