Snart 4 månader + katter till salu

Hej :-) Nu har jag samlat tillräckligt mycket kraft för att komma in och visa att jag faktist inte har lämnat min blogg helt..Sista inlägget jag skrev så skrev jag bara att allt inte är som det ska, Och för att låta er få ta lite del av eländet så tänkte jag att jag kan komma in och skriva.

I 3 1/2 månad har min mamma legat inne på sjukhus, Fast med en liten paus på 3 dagar hemma i september, Hon har gjort en gastric bypass operation ni kan läsa hennes blogg här och efter en sån operation ska man ligga inne i ca 2 dagar hon kom hem efter 9 dagar för att hon hade fått ett läckage och det var efter dom här 9 dagarna hon hann vara hemma från torsdag-söndag, Och jag som hade suttit hemma i 9 dagar utan att göra något för vi har ju en hund passa då på att gå ut och festa på lördagen för alla trodde ju mamma var frisk och skulle få stanna hemma, Men där tog vi fel när jag var hemma igen på söndag så var det bara för mamma att packa sina saker och åka in för hon började hosta upp blod (ett läckage till) Så då tog mamma beslutet att jag skulle få åka hem till en kompis till familjen och bo med hennes familj (jag och hunden alltså) och här har jag nu bott sen mamma åkte in andra gången.. Och de e här jag fortfarande bor tills mamma e hemma igen...


På julen kommer hon få komma hem, Fast med ett näringsdropp och kommer ju inte få äta nåt, Kanske dricka vatten om hon har tur men inget mera. Men jag är glad ändå för det innebär ju att jag får hem min mamma fast det bara blir under dagen.. Men mer kan ni läsa på hennes blogg :-)





Kommer nog in snart igen och gör ett inlägg, Om ni känner någon som vill köpa katter så mejla mig för våra katter är till salu :-) Annonsen hittar ni här på blocket

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej tjejen.

Usch vad jobbigt ni har haft det :( gumman. Hoppas det löser sig nu och att mamma får bli bättre och kan komma hem på heltid till dig.

Med mig är det bara bra. Har haft lite bekymmer med min dotter och det gymnasieval hon gjort först. Efter tre månader på internat och Naturbruksgymnasium så flyttade hon hem igen och slutade skolan. Nu går hon på restaurangskolan i Infra City. Hon trivs bra även om hon är väldigt mycket "sjuk" just nu. Hon säger att hon är skoltrött :( men det är ju så i tonåren. Livet är inte alltid så lätt då. Sköt om dig tjejen. Tänker på dig och din mamma. Kram

2011-12-15 @ 21:04:45
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0