Börjar man bli sjuk igen?

Jahapp vad ska man skriva nu då, Sitter och funderar på om jag är sjuk IGEN liksom wtf de var ju inte länge sen :-( Men halsen börjar göra ont och de kliar som tusan i mitt ena öra ni vet så där jobbigt att det nästan gör ont i örat :-(



Men men från det till något annat, Paulina berätta imorse att hon kanske skulle på kryssning på sportlovet och jag tänkte va tusan jag hänger på men när jag skulle kolla hytt priser för en ganska "dålig" hytt så låg den på 600, Dom brukar ligga på 200 så då är de bara att skita i det för jag tänker inte betala 300 kr per person när man knappt har pengar :-P Bättre att åka när man har mer pengar så kan man unna sig lite mer på båten :-D

Vad ska ni hitta på ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0