Fullt kylskåp

Idag har vi vart iväg och solat och storhandlat :-D
Vi kom hem med 5 kassar från Willys och de blev fullt i kylskåpet ;-)
Ni kan ju också passa på att kolla in veckomatsedel i inlägget under om ni känner att ni behöver ha lite tips :)






Sen köpte jag faktist en designad tandborste idag ;-)







Juste ikväll ska vi äta det sista sockret, Dricka upp läsken från igår och äta upp dom sista godisbitarna för nu börjar jag på en sockerfri månad :-D De finns dom som kör på sockerfritt år och då tar bort allt socker från mat och allt man äter men nu ska jag inte vara så hysterisk utan jag väljer bort godis, läsk chips osv...
Ska ju ut en kväll under denna månad men de e ju ett litet undantag ^_^ Så får man se om man tappar några kg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0