Isglass är ens bästa vän

Jo så är det för mig iallafall, Fast jag får vänta på den tills mamma kommer hem. Men det är det bästa man ska äta när man har ont i halsen :-D


Min förkylning kommer ju verkligen lägligt ska ut på praktik på dagis på måndag mår jag inte bra då kan jag inte åka dit vill ju inte smitta ner småbarnen där :(



Och i sommar vet jag iallfall vad jag ska göra ;-) Ska nog ta och göra piggelindrinkar med tjejerna :-D
Sitta ute på terassen kolla ut över sjön och sitta uppe hela natten ^_^

Sen måste jag göra jordgubbsdaiquiri i såna fina glas som jag har hitta på indiska :-D




 +  + 

Om man har detta en varm sommarkväll och att tjejkompisar är här
De kommer bli så underbart :-D ♥







Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad roligt att du var med och tävlade:D Valde tre vinnare idag och dem är nu uppe på bloggen! Nästa dagens blogg blir imorgon, så du kan inte anmäla dig nu idag:)



Ha en fin kväll!

2011-01-20 @ 19:05:58
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0