Möte och tidsbokning

Idag ska jag på möte i skolan vi ska typ prata om hur jag ska göra med min skolgång om jag ska gå kvar, Om jag kommer behöva gå om för typ tredje gången (vilket jag inte pallar) och en massa saker. Men vilket fall så ska jag ändå börja jobba och tjäna lite egna pengar + gå i skolan om det är så de blir men det får ni veta sen när jag kommer hem..



Snart ska jag hoppa in i en varm skön dusch så slipper jag se lika sunkig ut som jag känner mig :-P








Sen innan vi åker hem så ska vi stanna vid tatuerings studion och boka tid :-D
Helst skulle jag vilja tatuera mig nu nu nu men vi får se när vi får tiden ;-)






Bild från förra året på bilden är det min kompis Paulina

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson Martinsson

söt blogg ja ! :D

diggar den stenhårt

!!

2011-01-18 @ 16:34:03
URL: http://alsolian.blogg.se/
Postat av: Anna

Tragisk läsning, hur kan du ens skriva så? Fläka ut dig på det där sättet!? Usch!

2011-01-19 @ 05:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0