Furuvik imorgon

Hellu sötisar :-D 


Min uppdatering på bloggen blir lite lidande när jag jobbar är så trött när jag kommer hem.. Idag kommer jag slå mitt arbetsrekord :-P Har ju vart iväg och jobbat som vanligt på sommarjobbet..Sen har jag vart hemma hos min lilla tant och hjälpt henne med städningen och snart ska jag iväg och vara barnvakt åt 2 småbarn :-D Eller små små ena är 2 och andra 5 så lite stora är dom :-)




Sen imorgon bär de av till furuvik med pappa och lillebror så mysiiigt :-D På söndag kommer jag hem då blir de uppdatering med massa bilder och säkert några videon..







Denna fina tröja fick jag av en kompis till familjen när hon var här förra helgen och fika :-D Så denna är nedpackad och ska användas i helgen ;-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Aaah, tack för tipset! Ska ringa och kolla, men är rädd att den är borta, typiskt Oslo ;P Tur att det bara var Mickes gamla HTC och att jag inte hunnit köpa någon ny, som jag funderat på länge :)

2011-07-15 @ 09:44:38
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0