Min data är tillbaka

Hej Hej :-D



Har fått tillbaka min data från lagningen, Men självklart så funkar den precis som den gjorde innan jag lämna in den..Alltså inte alls, Eller jo den funkar bara om jag har laddaren i och så ska de inte behöva vara :-(



Så nu när jag har min data ska jag föra över bilderna från furevik till datan :-D


Förra helgen eller helgen som var slutade ganska galet..Fick i mig lite för mycket vin så jag trilla i trappan på väg upp så jag slog i mitt ögonbryn, Alltså samma öga som jag har min percing i så den är borta för tillfället :-(
Jag får inte i den för det är så svullet, Och nu har det ändå snart gått en vecka men men det blir så när man inte tänker så långt ;-)



Lite fulla och glada ;-)




När man tittar så ser det iallafall lite bättre ut :-D




Sen blundar man så möts man av regnbågens alla färger, Mitt öga har gått i alla olika nyanser :-P




Men det börjar ju bli bättre :-D Sen har man åkt på världens dunder förkylning så hostar så de gör ont i lungorna och febern går upp och ner så man mår lite skit..Denna helg ska jag ta det lugnt och bara fokusera på att bli frisk.




De e allt ni får just nu av min uppdatering nu ska jag gå och hämta min kamera och föra över lite bilder :-D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0