Gårdagens shopping

Hej :-D

Nu ska jag iväg med mamma till Stinsen för att äta lite lunch och fira mig lite ;-) Hon åker ju iväg idag så måste ju få hinna fira lite med henne..




Igår efter jag hade vart iväg till vuxenpsykiatrin så gick jag ner till centrum och som vanligt kan jag inte hålla mig från att shoppa jag är nog shopping beroende så jag har lite saker att fota och visa sen :-)



Så denna jag har på mig idag är också en av mina senaste köp:



En "korallröd" prickig klänning från h&m :-)




Sen så är jag sån som gärna köper något till min mamma och med tanke på att hon nu ska iväg på dejt hela helgen ;-) Så vill jag gärna att hon ska få något nytt hon kan använda :-)




Så denna fick mamma av mig igår, jag köpte ju själv 2 såna tidigare i veckan och mamma gilla den så då tänkte jag att hon kunde också få en sån :-D



Sen en mysig sjal hon kan ha till ifall de blir kallt :-) + att jag hitta fina örhängen på guldfynd till henne :-D











Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Tack detsamma! :D



Kramis!

2011-06-02 @ 14:28:05
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0