Jag bröt mitt shoppingförbud

Ett litet blogginlägg så här på natten :-)


Min blogguppdatering kanske inte har vart på topp den senaste veckan men de har ju funnits en andledning till det.. Men idag så var de fint väder för typ första dagen sen jag fick sommarlov så jag åkte in med min bror till stan och åt lite lunch och shoppade (ja jag bröt mitt egna shoppingförbud fy fy)

Efter att jag hade rensat och lagt undan kläder från min garderob så insåg jag ju att jag inte skulle handla mera kläder, Men har man pengar så kliar de som bara den i fingrarna så jag kom hem med en klänning från Indiska och sen var vi inne på Weekday de var en sån himla bra affär har faktist aldrig varit där inne tidigare men min bror fick mig att gå in där och ut kom jag med 2 t-shirts från cheap monday :-P







Så dessa två kom jag hem med :-D



Sen vart jag en mp3 rikare också för min gamla hade lagt av så jag behövde verkligen en ny, Jag är sån som inte följer alla trender och ska ha de senaste en mp3 funkar perfekt för mig om jag vill lyssna på musik :-D




Imorgon (idag) så ska jag iväg med Paulina och Julia till stureplan på lite äventyr jag berättar inget förens imorgon när jag kommer hem om jag orkar blogga då jag är nog hemma runt 23-23.30 imorgon så de kan bli lite sent ;-) Haha men jag inser att jag pratar om mig själv jag sitter ju här nu och kl är mycket. Men med tanke på att de kommer bli full fart imorgon så tror jag att jag kommer vara ganska trött ;-)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 02:16:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0