Värme+jobb=dålig kombination

Hellu i sommarvärmen :-D



Förlåt förlåt för dålig uppdatering på bloggen..Men jag har börjat med mitt sommarjobb nu så jag jobbar från 06.30-16.00 varje dag förutom på fredagarna då jag slutar 1 :-D Så bloggning hinner jag inte med så mycket :-(




Att jobba i denna värmen tar nästa död på oss..Vi sitter och målar staket hela dagarna så man får välja staket efter solen ;-) Så man inte tuppar av för man sitter i solen..Sen har jag glömt bort att min blogg har vart aktiv nu i ett år så grattis bloggen <3






Imorgon har jag jobbat en vecka så då har jag 3 veckor kvar :-) På lördag fyller min morbror 50 år så då ska vi fira dom,Igentligen skulle vi inte ha firat han för dom skulle inte vara hemma när han fyllde år dom bor på gotland men nu skulle dom hit för att min kusin ska köra folkrace så då passar vi på :-D


Nästa helg ska jag iväg till furuvik med min pappa och lillebror och bo på ett gammalt tåg dom har tagit in där :-D Alltså på furuviksparken :-P


Ni får ha förståelse om mitt inlägg är virrigt men jag är så tlött ;-)


Kommentarer
Postat av: SOFIA ANDERSSON

Jätte fin blogg!

2011-07-02 @ 15:21:47
URL: http://alsolian.blogg.se/
Postat av: Paulina Stephanie

GRATTTIIIIIS :D <3 shit har ett år redan gått nu? Hur kan man se hur länge manhar haft sin blogg??

2011-07-02 @ 21:02:44
URL: http://gentlewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0