Bambi på hal is

Tja tja bloggen (hahaha nej jag driver inge sånt snack på min blogg)


Har haft en underbar dag idag på jobbet, På morgonen var vi ute på en promenad vi var ute med 5 småbarn vi tog en promenad till en byggarbetsplats för att dom skulle få se lite grävmaskiner :-D Jag körde en dubbelvagn för första gången men det var ju ganska lätt för vi var ju ute med 1-3 åringarna så de var inte så tungt ^_^

Jag satt och räkna ut lite nu när jag kom hem och de var en promenad på ca 3 km inte särkilt mycket men kan säga att det tog ändå på kroppen för de var blank is ute på vägarna och trottoarena var ju bara att tok glömma för dom var ju oplogade :-( Så vi fick gå där och köra med dubbelvagnar och samtidigt hålla fötterna på marken :-P

Men imorgon blir de samma promenad sen har jag haft min träning för denna vecka :-D


Det ända som har varit negativt idag är att jag har haft telefontid med läkaren och jag har tydligen förhöjt levervärde och förhöjt kolestrol värde :-S  Inte så kul direkt men aa så går de när man är överviktig:-(










<p>Redo för skolan XD</p>
2009 augusti saknar mitt blonda hår :-(


<p>Blondiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie</p>
2009 augusti


<p>Me like mitt hår ^_^</p>
2009 juli saknar mina flätor


<p>Älskar dig&nbsp; min lillebror finns här för dig&lt;3</p>
2009 juli


<p>Min kv&auml;ll med lill killen ig&aring;r massa k&auml;rlek till dig Lucas &lt;3&lt;3</p>
2009 maj älskade skruttunge (han jag brukar barnvakt åt)


<p>All s&aring;ng f&ouml;rra tisdagen det var fett najs =) E.M.D var d&auml;r =):D</p>
2008 juli





hahaha shit nu flippa jag ut totalt vet inte varför denna bildbomb men fick något ryck, Nu äta en semla och kolla färdigt på den hemliga miljonären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0