Det övernaturliga

Nu kunde man komma in på blogg.se efter lite trix och fix..

Igår kväll/natt hände något sjukt äckligt, jag höll precis på och somnar då jag märker att hela rummet lyser upp då har min wake up light tänds upp utan att någon var i närheten av den min katt hade precis hoppat upp och lagt sig i katt trädet hunden låg och sov bredvid mig och den andra katten låg i vardagsrummet och sov.. Så när jag märkte att siffrorna börja ticka upp fort så insåg ju att de var precis som man själv skulle trycka på ljusknappen de var inte alarmet eller nåt som gick igång utan någon som satte på lyset på lampan :-S

Nu kanske de verkar fett skruvat men de är inte första gången de här händer i våran familj och både mamma och jag vet nog vem de är men det är första gången detta händer i lägenheten när vi bodde i huset skedde de saker hela tiden men nu vart jag riktigt rädd för första gången när något övernaturligt sker :-S



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, jag bloggar med mobilen och då kan man tydligen inte skriva i det vanliga fältet. Internet funkar inte på datorerna hemma :S

2011-03-02 @ 18:17:54
URL: http://mommyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0