Konsten att få en katt att dricka

Godkväll sötnosar :-D

Idag har det inte hänt så mycket var iväg på promenad med barnen idag också det var som tur var mindre halt
:-) Sen efter lunch idag så kom min mentor och dom andra från min klass och hämta mig för vi skulle åka och köpa lite regn kläder och underställ osv som vi ska ha på jobbet :-D



Om man inte orkar gå så får man väl komma på lösningar ;-)
Alltså placera barnet i suffletten i vagnen :-)





Efter shoppingen gick vi och tog en fika på mcdonalds tur att skolan betalar annars hade man ju vart så fattig nu haha ;-)


Men efter allt detta som vi gjorde med skolan så åkte jag över till min tjejkompis och var lite med henne och hennes underbart söta lilla son ^_^





Juste från de till något annat vi har lite smått "problem" med ena katten som vägrar dricka vatten från en skål hon sitter alltid och skriker i badkaret för att få vatten ur kranen.. Så nu kände vi att de kommer inte hålla hon behöver få i sig mer vatten så vi beställde en vattenfontän till katterna så dom får dricka lite rinnande vatten fast på ett mer normalt sätt :-D



Inte så bra bild men fotar den när vi får hem den :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0