Va är veckan slut snart?

Hej alla söta :-) Jag börjar få tillbaka lite blogglust de börjar klia lite smått i fingrarna när man inte har skrivit på ett tag men jag gör ett försök nu och kanske kan de bli ett inlägg per dag i alla fall :-D




Idag lagade vi Tom ka gai soppa den var ju super god :-)









Ikväll händer det inte så mycket ska kolla på en film med mamma och jag tänkte jag skulle baka en kladdkaka ;-)


Usch och fy på mig men jag har väl kommit in i någon bakperiod (a)
Jag bakade i söndags också men de behöver vi inte tala om ;-)


Sen känns de helt sjukt att veckan redan snart är slut :-O




Jag bjuder på en dagens mig också ^_^ Älskar min vita tröja den e så sjukt snygg :-D


Jag älskar min döskalle sjal ^_^



Kommentarer
Postat av: Mammabea

Tack för länkarna. Hon svarar lite luddigt den där drömtydaren tycker jag. Låter inte direkt som en drömtydare, utan mer att hon bara spekulerar lite hur som beroende på vad man drömt om (hon vet ungefärliga betydelser, vilket alla kan ta reda på)

Kanske ska skriva mina drömmar mer exakt till henne och inte korta ner de som i bloggen :P

2011-03-31 @ 20:38:27
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0