Att vara stark

Har inget att skriva men kände för att uppdatera lite ändå, Jag har typ tagit ledigt från min praktik ett tag för jag har ingen ork till det just nu när det sker för mycket här hemma.. Så ska bara försöka må bättre och tänka på annat :-)











Att vara stark är inte att aldrig falla,
att alltid veta eller att alltid kunna.

Att vara stark är inte att alltid orka skratta,
att hoppa högst eller att vilja mest.

Att vara stark är inte att lyfta tyngst,
att komma längst eller att alltid lyckas.

Att vara stark är att se livet som det är,
att acceptera dess kraft och ta del av den.

Att falla till botten,
slå sig hårt men alltid komma upp igen.

Att vara stark är inte att veta hur man faller,
utan att kunna resa sig efter varje fall.

Att vara stark är att våga hoppas
när ens tro är som svagast.

Att vara stark är att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa för att nå dit...








Jag förberede mig ifall det skulle börja regna =) .l Det var ju massa stora gråa moln XD
( gammal bild från 2007 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0