Chill lördag

Idag har de inte hänt så mycket :-) Har legat och kollat på lite film på tv och bara tagit de lugnt självklart får man ju inte ligga själv i soffan och kolla på tv de ska både vara hunden som ligger på ens hand och en katt som ligger ovanpå en :-D Men det är bara mysigt







Lite smått suddig bild på katten men de e  ju mobilkameran så vad väntar man sig ;-)




Men självklart låg jag inte i soffan hela dagen, Min tjejkompis Julia kom förbi så vi satt och snacka lite sen laga vi lite mat idag vart de chili con carne med råris de e så gott ^_^




Titta vilka fina glasögon som jag prova igår ;-) Jag har ju redan ett sånt par hemma, Fick dom med när jag köpte min andra glasögon (de e styrka i båda)





Kommentarer
Postat av: Gabriel

Hej igen Jenny.. Klockan 15.00 exakt funkar.. Direkt efter mitt jobb.. Hoppas det funkar för er.. Kram..

2011-04-09 @ 21:49:16
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Mari

=) Fina brillor... använd dom! hihi...

2011-04-10 @ 20:54:20
URL: http://cyberspunken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0