Jobbig natt

Inatt var de ingen rolig natt.

Låg och vred och vände på mig låg och frös och svettades och hade en katt som tycker de e okej att gosa så länge man är vaken men jag ville ju bara få sova.. Försökte skicka ner henne flera gånger men hon vägra fatta att jag inte var på humör för att gosa :-( Så vid halv 2 gav jag upp och tog mitt täcke och smög ut till vardagsrummet men jag lyckades väcka mamma ändå och självklart fråga hon vad jag syssla med mitt svar till henne var katten kväver mig jag orkade inte ge någon bättre förklaring hahaa :-P


Lyckades ju inte självklart inte somna i soffan heller så låg ju i soffan och vred och vände på mig också men  någon halvtimmes sömn hann jag väl få sen gav jag upp och gick till mitt rum igen men idag är jag så trött och stel i nacken och den äckliga huvudvärken sitter kvar..
Inte lika mycket feber idag som igår men den e kvar i alla fall :-(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0