Min skrikabell

Hellu :-D Idag har de inte vart någon bra dag för mig, Åkte till skolan men hade en sån j*vla jobbig huvudvärk så valde att åka hem efter lunchen så gick jag hem och sov istället och jag har fortfarande kvar huvudvärken..




Från det till något annat  jag hittade en gammal bild på mig eller gammal och gammel den är tagen 8 juni 2009 alltså 4 dagar efter jag fyllde 17




Så liten man såg ut :-P



Denna bild är från min födelsedag 2010 då jag fyllde 18






Lite skillnad ;-)







Sen kom jag på att jag har ju inte lagt till någon veckomatlista men de finns en enkel förklarning till de vi har inte kommit på något denna vecka haha :-P

Men vi har ätit:

Måndag: Rester (köttfärslimpa)

Tisdag: Tex-mex böngryta med chorizo och tortilla bröd

Onsdag: Kesolasange med spenat

Torsdag: Thaisoppa



Sen får vi se vad vi äter i helgen, Jag hoppas på kyckling enchiladas men sen vet jag inte något mer :-P








Upd:

Jag insåg nu att jag hade ju glömt vad min rubrik handla om, Så jag lägger till de inlägget skulle "handla" om och de var en fin bild på min älskade (gamla) katt Isabelle men som fick sitt smeknamn skrikabell för hon skrek mer än mjaua :-P Men nu är hon uppe i katthimmelen.



Hon låg ganska ofta i "sin" kruka så hon vart ju även kallad för krukkatten <3

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a

Gott hela din mayvecka lät ;)!

gjorde de ont i ta hål i ögonbrynet eller?

2011-04-07 @ 20:54:32
URL: http://uppskattadagen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jobbigt med huvudvärk :/



Skulle bli jätteglad om du skrev vad du tyckte om mina senaste hudvårdstips! :)

2011-04-07 @ 20:59:11
URL: http://beautylifestyle.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a

hehe okej :P ja tycker de gjorde skit ont i naveln o sen tatuera mig hehe

2011-04-07 @ 21:12:34
URL: http://uppskattadagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0