Nyttigt eller onyttigt?

Hej :-D

Denna dag känns ju ganska onödig haha, Jag tog ledigt från praktiken för att jag skulle boka en akuttid till vårdcentralen för en knöl jag har fått under huden på mitt käkben och när jag väl ringde dit idag så hade dom inga akuttider :-( Så ska ringa imorgon kl 8 prick och hoppas på en akuttid :-D Jag skulle ju kunna åka till närakuten (inte för att de e akut akut men för att dom tar alltid emot när ens vårdcentral inte har tider) men jag hoppar den biten nu orkar inte sitta i ett fullt väntrum med hostande människor de e lite mindre folk på vc :-D





Titta min goda macka jag åt nyss ^_^


Salami och brieost men den stora frågan nyttigt eller inte?
Fast i och för sig har ju paprika på och äter rågbröd :-P




Igår var ju barnvakt åt lillskrutten så vi gick till en lekpark jag visa han den lilla lekparken men då skaka han bara på huvudet och satt och sa nej då pröva jag att gå bort till den "stora" då lös hela han som solsken och kunde knappt sitta still i vagnen hahaha :-D




Lilla älskade skruttunge :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0