Påskmiddag

Vi hade en underbar kväll igår med grillning och en massa folk :-D Vi hade ju med lite dricka igår (alkohol är inte bra) Men vi drack knappt något haha vi hade med oss mer än hälften idag när vi kom hem men det är ju bara bra...




Jag lova bilder på skorna jag köpte igår (dom högklackade fick jag ju av mamma) så köpte bara dom rosa "converse" skorna själv :-D




Dom fick jag av mammi ♥
Så mamma om du läser detta som du antagligen kommer göra så tack igen du är världens bästa :-D





Dom köpte jag själv :-D








Nej nu ska jag inte sitta vid datan ska gå och hjälpa mamma med lite påskmat :-D Vi kör inte med allt man ska ha vi ska äta lax och sill och potatis ^_^





Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Åh vad fina dom högklackade skorna är!! :D

2011-04-24 @ 00:53:34
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: duvetnikkie

dom högklackade vart sjukt snygga! fin blogg förresten =D

2011-04-24 @ 13:24:15
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0