Planerar veckan

Sitter och planerar veckans mat just nu :-D





Men har bara måndag, tisdag och lördag kvar så jag tycker de går ganska bra ^_^






Så när jag har kommit på allt så lägger jag självklart in den så ni kan få lite insperation, Denna vecka ska vi försöka fokusera på att använda saker vi har hemma och ha lite billigare alternativ :-)

Men något som jag tycker ni borde pröva är vårkalkonen vi kommer använda kyckling men vi fick smaka den förut på ica maxi och den var så god :-)

Vill ni ha recept på något jag lägger ut så är de bara att skicka en kommentar så får ni de ^_^






Nu börjar ju våren komma på riktigt idag blåste de lite ute men de var ju VARMA vindar de är så sjukt underbart, När det blir varmt så mår jag så mycket bättre.. Min hund gillar de katterna börjar längta ut dom får inte vara ute på vintern + att vi flyttade hit till våran lägenhet när de börja bli kallt och dom måste ju vänja sig att bo här innan dom får komma ut :-D





Mysvovven som kollar på tv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0