Vilken värme

Idag så fortsätter vi att skruva ihop våra utemöbler :-D Men de e så sjukt härligt varmt idag så de blir lite slö tempo när solen gassar :-)





Jag längtar tills de blir varmare ute på kvällarna också och när de börjar bli ljust så man kan sitta ute och grilla längre på kvällarna och bara njuta :-D Sen att jag kan börja använda lite mer sommarskor just nu använder jag mina "converse" och såna skor som är varma när solen försvinner..





Dom här skorna är sjukt sköna köpte dom i somras :-D


Och lagom höga klackar sånt gillar jag :-D

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Tack för tipset ^^

Var där förra året men njaa..tycker fortfarande att det finns alldeles för mycket saker som inte Kevin kunde göra där och inte Albin heller :/

2011-04-27 @ 21:38:01
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0