3 dagar kvar

Idag ska jag iväg till psykiatriska öppenvården för jag har ju blivit utskriven från bup med tanke på att jag hade fyllt 18 fast nu vart jag liksom utskriven från bup några veckor innan jag fyllde 19 men men bättre sent än aldrig..



Jag ska ju bara vara där för att få mina mediciner utskrivna så ni behöver inte fundera så mycket ;-)



Om 3 dagar på lördag så fyller jag år :-D Jag har inte önskat mig så mycket men de känns som att så äldre man blir haha de låter som man är 30 + men ändå när man passerar 18 och till och med när jag passera 15 så känns de inte lika kul att fira ;-) Men ändå önskar man sig lite när man fyller år för de e alltid kul med presenter :-P




Så jag har önskat mig 2 st parfymer:











Sen har jag önskat mig pengar, Och en kamera :-) Jag har ju min systemkamera men behöver en vanlig liten kamera när man ska typ ut och göra saker med kompisar och sånt..

Som typ nu när man ska ut och grilla så vill jag inte behöva ta med mig en feting systemkamera :-)





Sen självklart så önskar jag mig alltid saker, Men nu så är det detta som är högst på min lista vad jag önskar mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0