Karaokekväll

Vilken värme vi har fått nu :-D

Mamma ringde mig vid 11 i morse och sa att jag skulle göra mig klar för vi skulle åka och shoppa och äta lunch, De var hennes födelsedagspresent till mig :-D Sen fick jag ju kameran av henne innan min födelsedag :-) Så jag har haft en väldigt mysig dag med min mamma..


Men nu ska kvällen fortsätta.. Jag ska laga lite middag nu sen ska vi gå ut och sjunga karaoke mamma och jag ♥

Hon ska sjunga en låt till hennes kompis som dog i helgen som var så de blir nog många tårar... Men jag tror det kan bli fint de blir bra att få ta avslut.. Vi var ju uppe vid olycksplatsen igår och idag men igår var vi där och tände ljus och lämna ett meddelande till honom ♥ 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0