Min nya lilla bebis+ångest

Jag är så lycklig :-) Fick en liten sötsak idag ;-)



Så mamma om du läser detta tack tack tack tack jag älskar dig ♥







Jag önska ju mig ju en kamera och så hade hon vart iväg och köpt en sån till mig i födelsedagspresent :-)
Hon åker ju imorgon så jag firar ju inte med henne när jag fyller år :-( Fast de e lugnt men lite små ångest har jag haft idag, Jag vill inte behöva bli stor, ibland känner jag att man växer upp för fort....

Jag kände mig stor när jag var 8 år och fick en egen hemnyckel för att kunna få åka hem efter fritids, Men nu när man fyller 19 och är stor och kanske borde börja stå på egna ben och ha ett eget boende då vill man inte vara stor längre då vill man vara liten föralltid.. Men så kommer stunder då man vill flytta hemifrån och klara sig själv men andra stunder så vill man bo hemma resten av livet..

Så därför hör det till säkert med lite ångest nu, Ångest över att mamma inte ska vara med och fira min födelsedag, Ångest att året har gått så fort de känns som om jag fyllde 18 nyss...




Dålig cam bild..
Men på detta foto fyllde jag 2 år shit de var 17 år sen :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0