Pics från min födelsedag

Nu fortsätter jag min helg i bilder :-) Och självklart i lite ord..


På lördagen vakna jag hemma hos min morbror, Då hade min bror kommit över också på fredagskväll så de var jag,Åsa och Jimmy (min bror) där och självklart min vovve..Så vi åt en mysig frukost sen åkte vi ut till saltsjö-duvnäs igen för hon skulle jobba så jag och Jimmy åkte in till stan då och mötte Paulina vid plattan sen åkte vi vidare till fridhemsplan för att möta upp Julia och Madde för dom hade en överasskning till mig :-)


Så när vi kom till fridhemsplan så gick vi ju först och tog en öl på nivå22 sen  gick vi in på In och Finn så där inne fick jag gå runt och köpa saker för 500 kr :-D 

Bilder på alla presenter kommer i ett senare inlägg, Så nu får ni en bildbomb :-D








Gulle Julia på Nivå22
Ps: Dina läppar blev jättefina gumman :-D Ds



Min bror




Jag och min bror :-D



Fina Paulina :-D




En kall öl är som bäst när de är sommarvärme ute




Efter shopping tog vi och åt sushi




Sen åkte vi hem för att fixa iordning för grillning, Men innan vi drog
så öppna vi en flaska mouserande vin och firade lite innan vi gick till skogen :-)




På väg upp till skogen för att grilla :-D




En suddig bild men svårt att fota när man ska försöka gå samtidigt :-P



Framme vid grillplatsen








Ingen fest utan alkohol ;-)













Vi hade nära till vattnet också och där tog jag mitt första dopp för i år
Igår alltså :-)








Min middag igår, Resten av köttet hamna under potatissalladen








Någon var ganska trött :-)






Sen dog min kamera men de här var bilderna som blev igår :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0