Att städa är aldrig kul

Det är så kul att man bara skapar mer kaos när man städar och rensar än hur det såg ut innan, Har krypit runt på alla fyra och plockat och fixat i rummet och slagits med dammråttor men nu börjar de SE mycket bättre ut i rummet, Ska bara fortsätta sortera lite och slänga en hel del saker som inte får plats i rummet :-)



Jag har tömt mina marockanska sittpuffar på kläderna som fyllde ut dom och lagt undan dom ett tag nu för dom hade ingen plats i mitt rum :-( Men dom får komma tillbaka den dagen jag flyttar :-D



Men nu ska jag nog fortsätta mitt städkaos och plocka undan gästsängen som Sofie hade förra helgen (ja jag vet är lite seg av mig som inte redan har gjort de)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0