Sommarplaner

Oj oj oj jag märker att jag inte har så mycket att skriva längre eller jo igentligen har jag massa men det liksom finns ingen ork att öppna bloggen :-)


Men nu ska jag göra ett inlägg så de inte blir så tomt :-D


I helgen kommer jag vara hemma själv för mamma ska iväg på rockkryssning inte alls avundsjuk nejdå :-) Så ikväll ska jag ta och fixa lite på lösnaglar göra om dom lite så hon kan få ha fina naglar  när hon åker, Visar bilder sen på hur de blir.



Just nu sitter jag och är typ fett hyper för jag sitter och kollar på stugor att hyra i sommar, Hyra en stuga med några kompisar sen bara leva livet en vecka eller två :-D



Men återkommer sen med lite bilder för jag är så fokuserad på att kolla stugor så har inte tid att blogga ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0