Drömtydning

Idag sjukanmälde jag mig från praktiken då jag har legat vaken i stort sett hela natten för jag har hostat som bara den, Eller vaken och vaken men har sovit väldigt dåligt och enligt mamma har jag snackat väldigt mycket i natt också haha det brukar jag inte göra :-P Så jag har hållt mamma vaken mellan varven för jag prata så högt så hon trodde jag ville henne något haha..


Men så har jag drömt så sjukt äckliga drömmar, Minns en väldigt tydligt, Jag var iväg med några barn antagligen med förskolan och när vi kom tillbaka till gården så satt det en stor svart griffeltavla vid grinden där det stod något om att det var guds hus och inne på gården hade någon gått runt och ritat kors i sanden :-S Alla kors var exakt lika stora men dom var utspridda lite vart som på gården :-/



Så jag leta upp fakta om kors och hitta detta :

Kors : Om du ser kors i drömmen kommer du att möta tillfälliga bekymmer, men ända ha framgång.




Drömmar är så konstiga ibland, Jag ska kolla om jag hittar någon om guds hus också :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0