Familjen Colour

Jag är så facinerad över att en liten tvätt "lapp" kan förhindra att kläderna färgar av sig, Vi är ju fortfarande lite fega att slänga in alla färger i samma maskin men vi kör ju allt för sig asså en maskin kulör en med vitt och en med svart sen självklart en maskin för alla handukar och sånt.. Men denna colourcatcher gör verkligen så man kan råka slänga in en vit tröja eller nåt i maskin som inte har samma färg som det man tvättar :-)



Som nu så hade mamma slängt in en maskin med kulörfärger och råkat slänga in min nya sov tröja som verkligen är helt galet blå hade inte blivit tvättad innan, Paniken man får då när man inser sitt misstag att de man tvättar, gula kläder, rosa kläder osv skulle ha blivit missfärgat men så hade vi ju som tur i en sån lapp idag och inget jag menar inget hade förlorat sin färg eller blivit konstigt färgat för då hade jag ju gått i taket :-P



Och lappen var ju självklart knallblå hahaha ;-) Detta är ingen reklam för deras skull men jag är bara så imponerad att det kan funka så bra, Och tänkte jag skulle dela med mig för det blir ju mindre tvättande om  man kan köra allt i samma maskin :-)




Det går att beställa hem gratis prov på deras sida, Mamma har ju redan klickat hem ett paket sånt men jag tänkte att jag också ska göra det så gör det ni också :-D

Colour Catcher







Ni ser kanske att det mesta är kläder med färg i denna familj ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0