Vi har mycket saker...

Har suttit och packat en kartong med bara partylite produkter, det e fan sjukt hahaha :-)

Så tänkte dela med mig lite av dom produkterna (ljushållare,ljus) vi har =)




I denna låda gömmer sig......



3 ljus från höstkollektionen,

Dofterna: Äppelträdgård,Friska löv och kryddig äppeldricka
 (inte just i den ordningen om man tänker på bilden)







Ljushållaren är gjord av crystal (kristall)





Sån man har till aroma brännare istället för oljor




Teljus finns i hur många dofter som helst =)

Denna doft var någon havsbris tror jag de var men helt underbart
 



Mer teljus





4-kantiga långljus




Man ser lite bättre där att dom e fyrkantiga





Detta beställde vi hem när vi var på vernissage.

Man betala för en låda och fick en till på köpet.

Det där är höstens nya dofter på votivljus =)






En guardian angel-bara ett måste ha, alla borde ha en sån..






Detta var det jag fick ihop i en kartong, Finns några i en annan kartong.





Nu har jag inga mer foton av partylite produkter :-)

Men gå gärna in och kolla på deras sida  :

www.partylite.se




Måste också passa på att visa min fina budda staty som jag köpte i Thailand
när jag var där i mars.





Självklart köpte jag ju en massa saker men detta packa jag ner nu så passade på att fota de samtidigt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0