Blir så trött

Kläderna jag beställde typ förra veckan har inte kommit än och tydligen inte ens kommit fram till deras "kontor"/"lager" för jag har inte fått någon orderbekräftelse så jag skicka iväg ett litet argt mejl och sa till dom att detta inte var okej att man sitter och väntar en vecka på ens kläder SÅ kommer dom inte *arg* så nu la jag en ny order (gav dom en chans till) men då blir de ju inte billigare för de :-/ Då hittar man ju något annat att klicka hem så nu väntar jag på 2 klänningar och 2-bhar så hoppas nu inte att jag får dubbel order då blir jag nog ännu argare :-O


Klänning
Denna beställde jag också :-D



Klänningstunika
Denna väntade jag på och väntar fortfarande




T-shirt-bh 2-pack
Och denna väntar jag på




T-shirt-bh 2-pack
Och denna väntar jag på :-)








Men från det till något annat :-) Jag har haft en super mysig dag med lite solning och sen var jag hem till min tjejkompis en sväng och hjälpte henne med lite skoluppgifter och gosade med bebisen :-D



Nu ska jag sätta mig med en godispåse och tycka synd om mig själv, För de är ju inte bara de som har gått snett idag jag skulle ha fått mina skadeståndspengar han hade på sig att betala fram tills idag men gjorde han de då? Nej han har skitit i det så på tisdag är det jag som ringer kronofogden och kräver att något görs...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0