Dagen i bilder

Idag innan vi åkte hem så gick vi iväg med lillskrutten och granntjejen som är 5 år till en lekpark så dom skulle få leka av sig lite och det gjorde dom kan jag ju lova ^_^



Så lite bilder från morgon tills vi åkte hem


Lillskrutt var så söt imorse helt plöstligt sprang han iväg in till köket och hämta Selmas matskål och kom ut till vardagsrummet där vi satt och börja mata henne :-D Fick ingen bra bild skulle ju hålla skålen samtidigt men ni ser nog vad jag menar ^_^




Och samma sak skedde igår fast då satt han bredvid selma när hon åt kvällsmat och plocka ut bitar från hennes skål och höll på och greja när hon försökte äta men våran vovve e så snäll så hon lät honom hållas :-)











Så här får ni en bild från igår också :-P













Mer bilder kommer snart måste springa och hjälpa mamma i köket hon blir så arg på mig annars ;-)














19:23

Nu kommer det mer bilder



Gunga e alltid roligt :-D



Lite fort gick de kanske :-D





De var dom bilderna jag hade, Har några videon också men vet inte om jag har tillåtelse att lägga upp dom för hans mamma så jag låter bli ^_^






Har ni haft en bra påsk?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0