Har ni sett förändringen?

Godkväll alla söta läsare :-D Idag har det varit en underbar dag har vart iväg på lite små äventyr ;-)

Kollat på nytt bord + stolar till köket sen har jag varit barnvakt så jag och lillkillen har varit på Lek och bus i väsby så underbart ställe att leka på självklart springer jag runt och leker lika mycket som lillkillen gör ;-) Men nu sitter jag hemma i soffan och andas ut lite..


Har ni sett att jag har gjort om på bloggen har bytt min design och ändrat header de vart faktist mycket mera jag än det förra jag hade :-P





Så gick från denna till denna :-) Vad tycker ni?







Sen måste jag bara få länka till min mammas blogg, Hon HAR börjat blogga igen det är bra tycker jag nu är vi två bloggnördar i familjen ^_^
http://cyberspunken.blogg.se/





Men hoppas ni har haft en underbar helg :-) Kram


Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

det ska vi göra :)

2011-04-11 @ 17:18:12
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0