Station 18

Som jag skrev i förra inlägget hoppades jag på lite tur med min beställning på kläderna, Och jag kände verkligen att idag var de min dag efter skolan fick jag ett ryck att kolla mitt konto då hade mina skadeståndspengar kommit in :-D Sen sitter jag på tåget hem och pratar med mamma och hör att jag får ett sms så efter jag la på så kolla jag smset då stod de att jag hade paket att hämta upp på våran affär :-D Min dag har helt enkelt bara flytit på ^_^




Sen vid halv 6 så åkte vi till fru Åsa och hennes fina butik Station 18 där vart det lite mingel och väldigt gott tilltugg :-)

Så vi köpte en hel del saker där idag, Hade jag tänkt ett steg längre innan vi åkte så hade jag tagit med kameran dit men jag åker ju tillbaka dit flera gånger :-) 



 

Denna fina tavla hade tydligen inte Åsa blivit nöjd med så jag lyckades få den då :-D




En super fin ljuslykta som man både kan ha stående eller hängandes :-D




Blomskyltspinnar :-D Eller vad de nu heter ;-)



En hjärtelykta :-D




Små söta fåglar att ha i rabatten :-D



Denna fågel var inte så lätt att fota men ni ser ju hoppas jag :-D







Så behöver ni hitta fina saker till hemmet eller kanske någon fin present till studenter,födelsedagsfirande m.m så ta en tur förbi hennes affär man blir så kär i alla saker i butiken :-D


Kommentarer
Postat av: Åsa Gutemyr

Hej Jenny! Vilka fina bilder du lagt ut! Tackar för senast, hoppas ni är nöjda med era inköp!? Kram på dig..

2011-05-05 @ 22:39:54
URL: http://blogg.station18.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0