Veckan är snart slut

Idag är det en riktigt seg dag, Men solen lyser ju iallafall och det är ju skönt :-D



När mamma slutar jobba idag så ska vi åka och handla för helgen vi delade upp veckohandling denna vecka i två delar för vi orkade inte handla allt i måndags :-P Så då får vi göra de idag istället men de gör ju inget :-)





Jag ser så liten ut när jag inte har smink ;-)





På lördag ska jag hem till min pappa och min lillebror och hälsa på de kommer bli mysigt. De var ett tag sen jag träffa min skruttbror så nu är de verkligen på tiden att de blir av :-D



Bild på oss två för 2 år sen

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Haha..han tackar så mkt^^

Dagen har varit helt ok, trots att man är sjuk med barnen osv, hoppas att din dag har varit rolig ^^

2011-04-14 @ 21:50:04
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0