Man blir så full av känslor av såna här videos

Jag hitta ett youtubeklipp hos en annan bloggare och jag vart så känslosam...

Vad glada dom här människorna borde vara när dom får hem sin pappa/sambo/son från kriget men vilken chock de borde vara ändå att få den överaskningen när dom har vart borta så länge och man har ingen aning om när dom kommer hem eller om dom kommer hem..







Och den här lilla tjejen visste knappt vad hon skulle tro eller om det hon såg var sant ♥







Jag kunde inte kolla på fler klipp för jag orkar inte sitta och gråta hela natten ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men HALLÅ..! Vad är oddsen att jag suttit och kollat på precis samma sak som dig?! :-D Jag satt givetvis och stortjöt, men kände att det inte riktigt var så jag ville spendera min lördagkväll, så jag slet mig därifrån ;-)



Ps: Jag har svarat på din kommentar om löshud efter gastric bypass-operationen! Svaret hittar du i ett nyskrivet inlägg :-)



Ta hand om dig! Kram

2011-09-03 @ 19:32:06
URL: http://solskenochregndroppar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0