2 veckor har gått

Idag är det 2 veckor sen du gick bort, Dom här två veckorna har man inge minne av..Jag fyllde år för 2 veckor sen men det kunde lika gärna ha varit 2 månader sen...Veckorna har gått så fort men dom har liksom flytit in i varandra..Man har vart tvungen att kämpa vidare och bita ihop och klara av de man ska klara av vissa dagar har det gått åt helvete och vissa dagar har det gått bättre..Men att de redan har gått 2 veckor de kan jag inte förstå.Vad har jag gjort  i 2 veckor?

Vart har tiden tagit vägen?


Saknaden är stor och frågorna är många!
Vila i frid Roger..Vi saknar dig..















Jag känner att jag har lärt mig av en sån här sak, Och de är att inte skjuta upp massa saker, Träffa vänner när dom vill ses berätta för folk vad dom betyder.. För över en natt kan allt vända....






Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej gumman. Usch vad hemskt. Var han med i olyckan här i Väsby? Min man var och gjorde ett jobb dagen efter Väsby olyckan. Tror det var en budfirma. Dom berättade att deras kollega omkommit i olyckan här den natten.

Kram kram

2011-06-19 @ 20:34:57
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: Susanne

Min man arbetar med tele & data. Han gjorde ngt jobb på firman där killen som dog jobbade. Dagen efter olyckan.

2011-06-19 @ 21:41:23
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hej gumman! Hoppas det blir bättre! vi måste ta o ses snart?.... .



Det var katten på bilden på bloggen hihi visst är han töööt? <3 saknar dig

2011-06-19 @ 23:14:27
URL: http://gentlewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0