Bilder från helgen

Heej :-D

Jag har haft en toppen helg, I fredags åkte jag in till stan med min kompis Sara för att ta en fika.. Självklart hade jag med mig min lillvoff så hon fick ligga på sin bädd under bordet på cafét med en skål vatten medans vi drack iskaffe :-D Sen efter det så åkte Sara med mig till Saltsjö-duvnäs för jag skulle ju sova hos min morbrors fru för hon skulle ta hand om Selma när jag fyllde år igår så Selma kom hem idag :-)


Jag delar upp helgen i 2 inlägg annars blir de så mycket bilder :-D



Min lilla sötvovve på tåget in till stan :-)





Sen gick vi och tog en kaffe när vi kom fram till saltsjö-duvnäs de vart  mycket kaffe den dagen :-P









Min fina vän Sara







Åsas fina butik















Så detta är vad jag gjorde under fredagen, Fikade, Var på station 18 sen hem till dom för att sova där till
lördagen (igår) Sen var de ju födelsedagsfirande för mig igår hela hela dagen :-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0