Det var aldrig någon karaoke

Hellu i sommarvärmen :-)

Idag har jag bara städat här hemma och rensat bort kläder från min garderob som jag inte kan ha..Och i fredags skulle vi ju iväg och sjunga karaoke men när vi kom dit så var karaoke värden inte där för de e var så mycket studentfirande och allt de där så han hade blivit bokat på annat :-( Men vi hade kul ändå :-D



Igår var jag jag över till min pappa för att vi skulle fira mig så då var släkten på hans sida där och vi grilla och fikade så de vart några timmar där innan jag åkte till väsby för att fira en kompis till familjen som fyllde år :-D







Pappas egen gjorda grill :-)





Min lillebror är en pajas men jag älskar han ändå ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0