Grå dag=trist dag

Idag var de inte så roligt att vakna och se det gråa vädret, De e första dagen på sommarlovet och de känns inte som om jag har sommarlov ens :-/






Jag glömde visa en bild från min födelsedag som blev ganska bra, Det ända som fattades var den vita duken runt flaskan ;-)
















Jag har så mycket bilder jag ska visa, Som jag har glömt att visa.. Jag har lovat bilder på presenterna jag fick men jag har inte mått så bra och de finns ju en orsak till de så allt har hamnat åt sidan så dom bilderna kommer snart hoppas jag.. Har ju ändå sommarlov nu :-D

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Jenny,



Hoppas du mår bra. Skönt med sommarlov. Önskar att jag också kunde få ha det ;)

Min dotter, My. Slutade i går. Hon ska nu jobba extra större delen av sommaren. Pengarna ska gå till en ny Laptop. Så hon tar så många timmar hon kan få. En vecka ledigt blir det iaf för henne. Vi åker til Visby nästa vecka. Hoppas på bra väder då! Många kramar

2011-06-18 @ 22:25:30
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0