Skolavslutning

Idag hade vi skolavslutning i skolan, Min morgon startade inte så bra allt var åt helvete inget gick som de skulle...
Så dagen har väl vart igentligen samma hela dagen alltså gått åt helvete fast med lite tur ändå...Min fot gör ganska ont efter jag fick ett litet utbrott imorse :-/ I skolan grät jag som bara den för allt kändes så j*vla jobbigt men sen släppte det efter en stund och sen gick vi och tog oss en avslutnings öl på kc :-D



Men de som var bra med denna dag var att jag fick byta ut min nya lilla kamera...Jag såg imorse på tåget till skolan att det var en spricka i plasten runt om displayen.. Dagen hade ju redan börjat helt galet fel så de kändes bara ännu mer hopplöst när jag insåg att kameran var sprucken men mamma och jag åkte till elgiganten efter avslutningen och fick den bytt :-D








Jag imorse på väg till skolan






Josefine och Kim :-)






Folk börjades samlas vid grillen för att få mat och lyssna på dom som spelade :-)











Den stora grillen och dom som spelade :-D








Självklart så fick vi sjunga också :-)











Jag fick ta bort lite skakighet på denna video så ljudet blev dåligt i början
och väldigt konstigt ljud på något sätt men de går att lyssna :-) Och den
är ju inte lång :-P









En fin låt <3










Lite "skön" avslutningssång :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0